השרה שקד מחריפה את הטון: "BDS – זה ארגון טרור"

אבל גם אם הזירה השתנתה אני משוכנעת בדבר אחד פשוט: אי אפשר לנצח את האויב אלא אם יודעים מי הוא האויב. לכן אינני חוששת לומר ולנקוב בשמו
איתי גדסי 1 Comment on השרה שקד מחריפה את הטון: "BDS – זה ארגון טרור"

השרה איילת שקד: "הBDS היא פרצופו החדש של הטרור. בשעה שמעזה חופרים מנהרות – תנועות הBDS חופרת מנהרות תחת יסודות מדינת ישראל וערכיה. גם את המנהרות הללו עלינו לסכל". שקד סיפרה כי היא מובילה מלחמה בטרור המשפטי

כרזת BDS
אבל גם אם הזירה השתנתה אני משוכנעת בדבר אחד פשוט: אי אפשר לנצח את האויב אלא אם יודעים מי הוא האויב. לכן אינני חוששת לומר ולנקוב בשמו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת המשפטים איילת שקד השתתפה היום (ראשון) בכנס JNF בניו יורק, והגדירה את תנועת החרם על ישראל, BDS, כ"שלוחת הטרור החדשה". לדברי שקד, "בשעה שמעזה חופרים מנהרות – תנועות הBDS חופרת מנהרות תחת יסודות מדינת ישראל וערכיה. אנשי הBDS מנסים לקעקע את עצם זכותנו לקיום. מסרבים להכיר בזכות הכי טבעית, בסיסית ופשוטה- קיומה של מדינת ישראל.

גם את המנהרות הללו עלינו לסכל. לתנועת ה BDS יש את אותה המטרה שיש לטרוריסטים, גם אם היא מסתירה זאת. המטרה היא: למחוק את ישראל מהמפה. גם מקורות המימון של תנועת הBDS לעיתים זהים לאלו המממנים את ארגוני הטרור.

זהו פרצופו החדש של הטרור. ה BDS לובש את פניו המגוונות, בהחרמה, בהשמצה, בהסתה, בניסיונות הפגיעה בזכותה הבסיסית של ישראל להתקיים כמדינה יהודית. ביקורת על ישראל היא לגיטימית. ביקורת המנסה לקעקע את זכותה של ישראל להתקיים היא לא לגיטמית. הBDS אינו לגיטימי. ה BDS היא עוד שלוחה של הטרור בעידן המודרני".

ביחס לטרור האיסלאמי אמרה שקד כי, "אבל גם אם הזירה השתנתה אני משוכנעת בדבר אחד פשוט: אי אפשר לנצח את האויב אלא אם יודעים מי הוא האויב. לכן אינני חוששת לומר ולנקוב בשמו. אנו נלחמים מול טרור אסלאמי קיצוני. חשוב להבהיר ולומר במפורש: אין לנו מלחמה עם האסלאם. להיפך, אנו חולקים ערכים משותפים ואמונה באל אחד ובאב משותף. כעשרים אחוזים מאזרחי ישראל הם מוסלמים. יש לנו מלחמה בקיצונים המסוכנים, שבשם האסלאם הרדיקלי הופכים לטרוריסטים המאיימים על ערכי העולם החופשי. כן, עלינו לומר באופן פשוט וברור: יש לנו מלחמה נגד טרור אסלאמי קיצוני".

שקד ציינה כי היא מובילה את המאבק בזירת הטרור המשפטי. " זהו פן חדש ומודרני של אותו טרור איתו אנו נאבקים עשרות שנים, ושיונק משורשים אנטישמיים קדומים. תביעות משפטיות בחו"ל, טענות כלפי ישראל שהיא מפרת חוק, ארגונים הטוענים לפשעים כביכול, ניסיונות לעצור מנהיגים ישראלים, פנייה לטריבונות בינלאומיות. אלו דוגמאות למאבק המתנהל נגדנו בשדה הקרב המשפטי. כשהטרור משנה את פניו. בהתאם עלינו לשנות את דרכי הלחימה בו. כשהטרור הופך לגלובלי וחוצה גבולות, גם עלינו בני העולם החופשי והדמוקרטי להתאגד יחד כמדינות ולשתף פעולה כדי ללחום בו באשר הוא".



1 תגובות

מיין תגובות